فال و تماشا
فال و تماشا

how to buy

ابتدا سفارش خود را دریافت کنید سپس هزینه ی آن را به مامور پست پرداخت کنید



http://hamkaran.net/upload/uc_1773.gif

 

لباسهای کهنه  و قدیمی را به لباسهای زیبا و گران قیمت تبدیل کنید

یک دستگاه بی نظیر که هر بانوی ایرانی نیاز دارد

وسیله ای برای نمایش ذوق هنری و خلاقیت شما

http://www.market98.ir/wp-content/themes/Shop/images/pay.jpg

قیمت: 17500 تومان


قیمت : 25800تومان

 از طرح ساده کیف ولباس های خود خسته شده اید؟

ازلباس های ساده و قدیمی خود خسته شده اید؟

روشی جدید برای کسب در آمد در منزل

براحتی با تهیه لباسهایی با طرح و سلیقه

 خودتان می توانید کسب درآمد کنید

هر طرحی که می خواهید روی لباسهای

 
مهمانی و مجلسی خود پیاده کنید

شما فشن دیزاینر خودتان خواهید بود

قیمت این محصول در سراسر ایران فقط: 17500 تومان

http://www.market98.ir/wp-content/themes/Shop/images/pay.jpg

قیمت: 17500 تومان

http://hamkaran.net/upload/uc_1771.jpg



بهترین روش برای ایجادتنوع در لباسهای قدیمی

لباسهای قدیمی شما دور ریختنی نیستند


با این وسیله بی نظیر شما می توانید لباسهای

کهنه  و قدیمی را به لباسهای زیبا و گران قیمت تبدیل کنید

قیمت این محصول در سراسر ایران فقط: 17500 تومان

http://www.market98.ir/wp-content/themes/Shop/images/pay.jpg

قیمت: 17500 تومان

http://hamkaran.net/upload/uc_1778.jpg

 

http://hamkaran.net/upload/uc_1776.jpg

 

به لوازم خود زیبایی بخشید

 

هدیه ای مناسب برای آنهایی که دوستشان داریند

 

قیمت این محصول در سراسر ایران فقط: 17500 تومان

http://www.market98.ir/wp-content/themes/Shop/images/pay.jpg

قیمت: 17500 تومان

تصویر بسته بندی محصول

http://hamkaran.net/upload/uc_1775.jpg

http://hamkaran.net/upload/uc_1774.gif   http://hamkaran.net/upload/uc_1774.gif

http://www.market98.ir/wp-content/themes/Shop/images/pay.jpg

قیمت: 17500 تومان



how to buy

 

قیمت: 175,000 ریال
تعداد: 200 عدد
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه خرید پستی کلیک کنید.
icon برچسب ها: خرید دستگاه نگین زن بر روی لباس , دستگاه نگین زن , خرید دستگاه نگین زن , خرید اینترنتی دستگاه نگین زن , خرید پستی دستگاه نگین زن , سفارش خرید دستگاه نگین زن , فروش دستگاه نگین زن , خرید نقدی و آنلاین دستگاه نگین زن , خرید ارزان دستگاه نگین زن ,

نظرات کاربران :


تا کنون هیچ نظری درباره این محصول ثبت نگردیده است.
ارسال نظر

» محصولات مرتبط


خرید قلم خش گیر ماشین

خرید قلم خش گیر ماشین

فقط در عرض چند ثانیه تمام خش های اتومبیل خود را از بین ببرید با تاثیری معجزه آسا به طوری که خودتان هم باورتان نخواهد شد


قیمت : 158,000 ریال

خرید گردنبند دو قلب

خرید گردنبند دو قلب

گردنبند جدید و فوق العاده زیبا طراحی متفاوت و خیره كننده تمام سطح این گردنبند از نگین های درخشان پوشیده شده است


قیمت : 229,000 ریال

خرید قلم لکه گیر لباس

خرید قلم لکه گیر لباس

دیگر نگران لكه های كوچك و بزرگ لباس خود نباشید دیگر نگران لكه های باقیمانده بر روی لباس خود نباشید


قیمت : 149,000 ریال

فروش ارزان پودر پرپشت کننده مو – پرپشت کننده تاپیک

فروش ارزان پودر پرپشت کننده مو – پرپشت کننده تاپیک

پودر مو - پودر موی - پودر موی تاپیک - پودر مو تاپیک - تاپیک - پرپشت کننده - پرپشت کننده ی مو - خرید پودر مو - خرید پرپشت کننده ی مو


قیمت : 290,000 ریال

خرید دستگاه هشدار دهنده خواب

خرید دستگاه هشدار دهنده خواب

وسیله ای بسیار مناسب برای رانندگان بخصوص رانندگانی که سفرهای بین شهری زیادی دارند


قیمت : 139,000 ریال

خرید بالن آرزوها

خرید بالن آرزوها

بالن - بالن آرزو - بالن 4 شنبه سوری - بالن آرزوها - بالن چهارشنبه سوری - خرید بالن آرزو - خرید اینترنتی - تفریحات


قیمت : 98,000 ریال




نوع مطلب : فروشگاه، 
برچسب ها : خرید دستگاه نگین زن بر روی لباس، دستگاه نگین زن، خرید دستگاه نگین زن، خرید اینترنتی دستگاه نگین زن، خرید پستی دستگاه نگین زن، سفارش خرید دستگاه نگین زن، فروش دستگاه نگین زن، خرید نقدی و آنلاین دستگاه نگین زن، خرید ارزان دستگاه نگین زن،
لینک های مرتبط :




ارسال توسط فال و تماشا

متولد فروردین : با وجود اینکه امروز شما تصمیم گرفته‌‌اید کارهای نیمه کاره زیادی را تمام کنید، اما اگر نتوانستید تمام انتظارات خود را برآورده کنید، آرامش خود را حفظ کنید. لازم است بعضی از فعالیتهای خود نه تنها فعالتیهای کاری، بلکه برخی از کارهای تکراری روزانه‌تان را کمتر کرده و وقت خالی داشته باشید. به موسیقی گوش دهید، فیلم نگاه کنید، برای گردش به طبیعت بروید، اینها کارهایی بودند که شما مدتها خودتان را ازشان محروم کرده بودید. شما بعداً هم می‌توانید تعهدات خود را انجام دهید.

متولد اردیبهشت : باوجود اینکه ممکن است شما هنوز به خاطر درخواستهای زیادی که از شما شده است ناراحت باشید، ولی اکنون توانایی این را دارید که بیشتر از قبل کار کنید. با وجود این اگر شما تلاش کنید که همه کارها را یکدفعه تمام کنید، بسیار عصبانی خواهید شد. از طرف دیگر آرام کار کردن و پیروی کردن از یک برنامه باقاعده موفقیت شما را تضمین خواهد کرد. به یاد داشته باشید که راههای میان‌بر شما را به هدف نمی‌رسانند، پس از وقتتان استفاده کرده و کاری را که درست است انجام دهید.

متولد خرداد : زمانی که امروز برای شما تبدیل به روز سختی می‌شود، ماهی‌های نشانه شما فقط سخت‌تر کار خواهند کرد. این واکنش نامشخص ممکن است نتیجه تمایل شما برای رویاپردازی درمورد شغل ایده‌آلتان باشد، اما آشفته کردن خود با وظایف بیشمار می‌تواند به ذهنتان کمک کند که خودش را با چیزهای دیگری مجهز کند. حقیقت این است که شما باید تا زمان رسیدن به رضایت کامل راه زیادی را طی کنید.

متولد تیر : ممکن است شما به خاطر اینکه چیز مهمی را از دست داده‌اید، احساس خوبی نداشته باشید. هنوز هم نظریه کند و کاو کردن یک مشکل برای فهمیدن اینکه چه کاری لازم است انجام شود، نظریه خوبی است. شما باید جنبه خوب هر چیزی را تشخیص بدهید. اما اگر اشتباهی رخ داد اگر همین الان با آن موضوع برخورد کنید بهتر از این است که آن را به آینده موکول کنید.

متولد مرداد : شما روزهای کاملا شگفت انگیز و شادی را سپری خواهید کرد و تمام این هیجانات به خاطر روحیه‌ی شادی است که شما به تازگی در درونتان بیدار ساخته اید. فعالیت‌های شاد، ممکن است شما را از انجام کارهایتان باز دارد به این موضوع دقت داشته باشید. برای اینکه شادیتان دوامم بیشتری داشته باشد و لذت بیشتری ببرید، بهتر است دیگران را نیز در شادی‌تان شریک سازید.

متولد شهریور : شما دارید چیزی را خلق می‌کنید و اول راه هستید اما اگر می‌خواهید تغییری ایجاد کنید باید صبور باشید. شاید بخواهید در مورد شروع کار جدیدتان با دیگران صحبت کنید اما دلایل درستی نداشته باشید . حتی اگر بین آنچه می‌خواهید انجام دهید و آنچه ناچار به انجام آن هستید مانده اید ، انجام هر عمل مثبتی عاقلانه تر از منتظر شانس بهتربودن برای بیان خصوصیات فردی شما است.

متولد مهر : شما اکنون طرز فکری سنتی دارید و هیچ دسترسی برای عشق ورزیدن بدون حرکات نامعقول ندارید، اما ناگهان اتفاقی می‌افتد که نگرش و نقطه نظرات شما تغییر می‌کنند. شخصی با نقطه نظرات و برنامه‌های شما مخالفت می‌کند، درحالیکه کار کردن دیگران را با شما سخت کرده است. کناره گیری کردن کمی می‌تواند به بهبود اوضاع کمک کند ولی کاملاً آن را درست نخواهد کرد. دوباره به گروه بپیوندید، قدم اول را بردارید و از نو تلاش کنید.

متولد آبان : شما برای اینکه متوجه شوید که خط سیر جدیدتان شما را به جایی که می‌خواهید نمی‌رساند، شاید نیاز داشته باشید که زمان کافی صبر کنید. با تجدید نظر کردن در آنچه که شما هر روز انجام می‌دهید، این حس در شما به وجود می‌آید که این کارها مسیر زندگی همیشگی شما است. شما باید هدفهای بلند مدت خود را تغییر داده و لازم نیست برای سیر تکامل طبیعی آنها پافشاری کنید.

متولد آذر : حوادث غیر مترقبه اخیراً شما ر ا شوکه کرده است و امروز زمان از نو سازمان دهی کردن، استراحت و تجدید قوا کردن فرا رسیده است. همان طوری که قلبت را به سوی انرژی مثبت باز می کنی از آزادی ات لذت بر، دلگرمی وکمک دیگران اکنون به یاریت می آیند. خبرهای خوب را بدون مقاومت دریافت کن. خوشبختی شاید در خانه شما را بکوبد، اما مشارکت شما را می خواهد تا اتفاق مهمی برایت بیفتد.

متولد دی : شما در زندگی تان فردی مثبت بین هستید به همین دلیل با تمام مشکلاتی که پیش می‌ایند به راحتی مقابله می‌کنید و هیچ اتفاقی هر چند خیلی بزرگ باشد نمی‌تواند مانع شما شود.شما به تنهایی این احساس را در خود نگه نمی‌دارید بلکه با صحبت‌ها و رفتارهای مثبت تان این موضوع را به دیگران نیز القا می‌کنید به همین دلیل خداوند راه‌های سعادت و خوشبختی را بیش از پیش بر سر راه شما قرار می‌دهد.استدلال‌ها و آنالیزهای که در رابطه با دیگران انجام می‌دهید یا حدس می‌زنید کاملا به واقعیت می‌پیوندند اما توصیه می‌کنیم به انها زیاد اهمیت ندهید زیرا باعث می‌شوند که شما رفتاری نا عادلانه را پیشه خود کنید.

متولد بهمن : شما بسیاری از هیجانات، شوق و ذوق‌های درونی‌تان را سرکوب می‌کنید که مبادا کسی متوجه این احساسات درونی شما شود اما به زودی اتفاقی برای شما پیش می‌آید که شما را مجبور می‌کند از این به بعد تمام احساسات خود را بروز دهید تا کمتر دچار استرس و دل نگرانی شوید. تجربیات جدید شما را بسیار راهنمایی خواهند کرد تا هرچه موفق تر باشید. از سکوت و گوشه عزلتی نیز که برای خود اختیار کرده اید خارج شوید زیرا در بیرون از تنهایی شما زیبایی‌های بسیاری برای مشاهده وجود دارند.

متولد اسفند : شما امروز برای انجام دادن وظایفتان چندین راه در پیش رو دارید و اگرچه این راهها اختیارات زیادی را به شما می‌دهند، اما شرایط کار کردن برای شما سخت تر می‌شود. اگر یک راه وجود داشته باشد که به وضوح از بقیه مهم تر باشد، برای شما ساده تر است، اما تا موقعی شما واقعاً کارتان را شروع نکرده اید توضیح دادن اینکه چه مراحلی باید طی شود، کار سختی است. سعی نکنید که از آن سر دربیاورید. فقط تا جایی که لازم است خودتان را با آن تطبیق بدهید.


برچسب‌ها: فال 23 اردیبهشت 1392, فال دوشنبه 23 اردیبهشت 92, فال امروز 23 اردیبهشت 92, فال بیست و سوم اردیبهشت 92, فال روزانه 23 اردیبهشت 92




ارسال توسط فال و تماشا

cce7f77f619dc57dcd35c03dadb2fa03 چگونه از دندان های شیری یک کودک محافظت کنیم

کودک ها در زمان معینی دندان در نمی اورند و یک کودک ممکن است زود دندان هایش در بیاید و یک کودک ممکن است دیر دندان هایش دربیاید.حال ما باید چگون از این دندان ها محافظت کنیم جهت اموزش طرز محافظت از دندان ها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

۱- آرام کردن درد دندان :

دندان های اولیه در هر سنی از کودکی ممکن است در بیایند و نشانه های ان عبانتند از:قرمزی لثه , قرمزی گونه ها , تورم لثه , از دست دادن اشتها , قرمزی باسن , گریه کردن و… اشاره داشت.

حال باید حلقه دندانی که درون یخچال گذاشته اید به او بدهید تا گاز بزند و لثه های متورم او را با مرحم مناسب ماساژ بدهید.در صورتی که نوزاد تب کرده است به او پاراستامول بدهید.حتما خواستان به در دارویی که میدهید باشد.

 

 

2-چه موقع مسواک زدن را شروع کند:

برای کودک و نوراد شما از هشت ماهگی به بعد این امکان فراهم میشود که بتوانید دندان هایش را شست و شو بدهید.ایتدا از اب استفاده کنید و سپس با رویش دندان ها از یک مسواک نرم و لطیف برای تمیز کردن دندان ها استفاده کنید.




تاریخ: یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:ارام کردن درد دندان کودکان امورش نگه داری از کودک امورش نگه داری کودک در سلامت امورش کودک داری اموزش تربیت کودکان اموزش جلوگیری کردن از مریض شدن کودکام اموزش محافظت از سلامت کودکان اموزش نگه داری دندان کودکان اموزش پرستاری ترفند خارج شدن از درد دندان کودکان ترمیم دندان کودکان خلاصی از درد دندان کودکان درباره ضمیرناخداگاه کودکان درد دندان کودکان دندان کودکان دندان کودکان را چگونه نگه داری کینم دندان کودکان و نگه داری انها دندان کودکان چه موقع درمیاید سلامت کودکان محافظت از دندان کودکان نگه داری از دندان کودکان چه کار کنیم تا کودکانمان درس بخوانند چگ,نه کودک را تگه داریم چگومه کودک خود را بخوابانیم چگون کودکان را در سلامت بگرازیم چگونه از مریض شدن کودکان جلوگیری کنیم چگونه با کودکان رفتارکنیم چگونه به کودک حرف زدن یاد بدهیم چگونه درد دندان کودکان را تسکین دهیم چگونه کاری کنیم تا کودکان مریش نشوندچ چگونه کودک خوبی تربیت کنیم چگونه کودک خود را در سلامت بگراریم کودک و سلامت کودکان چه موقع دندانشان درمیاید کی کودکان شروع به حرف زدن میکنند,
ارسال توسط فال و تماشا

 

قیمت: 18500 تومان


مشخصات دوربین:


فیلم فوجی 36 عددی


استاندارد ISO 400

 

فلاش و باطری


بهترین وسیله عکاسی در مسافرت


ابعاد بسته بندی    70*40*125  میلی متر


وزن 135 گرم


ساخت چین


http://up.paypersell.bz/uploads/1375449805.jpg

 

قیمت: 18500 تومان

 

بهترین وسیله برای عکاسی در مسافرت


 

مجهز به فلش قوی

 

 

دارای استاندارد ISO 400

 

 

http://up.paypersell.bz/uploads/1412099133.gifhttp://up.paypersell.bz/uploads/1412099133.gifhttp://up.paypersell.bz/uploads/1412099133.gif

 

 

قیمت: 18500 تومان

 

بهترین وسیله برای زنده نگه داشتن خاطرات خوب خود


دارای فیلم 36 تایی


استاندارد Iso 400

 

http://up.paypersell.bz/uploads/1376051683.gifhttp://up.paypersell.bz/uploads/1376051683.gif



how to buy

 

قيمت: 185,000 ریال
روش خريد: براي خريد پس از کليک روي دکمه زير و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دکمه زير کليک کنيد.

icon برچسب ها: خرید پستی دوربین یکبار مصرف مسافرتی , دوربین , دوربین یک بار مصرف مسافرتی , دوربین مسافرتی , دوربین مسافرت , خرید دوربین ارزان , خرید دوربین یک بار مصرف , خرید اینترنتی , خرید عمده , دوربین فیلمی , دوربین ارزان , خرید دوربین مسافرتی

نظرات کاربران :

 

تا کنون هیچ نظری درباره این محصول ثبت نگردیده است.

ارسال نظر

» محصولات مرتبط

 

خرید پستی چراغ قوه زوم دار پلیسی

خرید پستی چراغ قوه زوم دار پلیسی

چراغ قوه ۱۰۰% جدید با کیفیت بسیار بالا. این مدل چراغ قوه ها توسط پلیس و مامورین نجات در دنیا استفاده می شود. با نوری درخشنده و قدرتمند که میدان دید ، با فاصله بسیار زیاد در اختیار شما می دهد. ساخت شده از فولاد ، با مصرف بسیار پایین با طراحی بسیار کم حج


قیمت : 198,000 ریال

 

خرید پستی لیزر انگشتری بیمز

خرید پستی لیزر انگشتری بیمز

پدیده سال 2012 را به انگشتان خود ببندید. و دیگران را حیرت زده نمایید! در تاریکی ها هر چه می خواهید بکشید .. فقط کافیست دست خود را حرکت دهید تا امواجی از رنگ ها با حرکت دست شما در فضا رسم شود.


قیمت : 99,000 ریال

 

خرید پستی بالن آرزوها

خرید پستی بالن آرزوها

يك آرزو كنيد سپس اين بالن را به هوا بفرستيد. وسيله اي بسيار جالب مخصوصا براي جهار شنبه آخر سال. بالن آرزو را به پرواز در آوريد تا آرزويتان برآورده شود. به جای استفاده از مواد محترقه خطرناک از بالن جادویی استفاده کنید.


قیمت : 98,000 ریال

 

خرید پستی ونوس حشره خوار

خرید پستی ونوس حشره خوار

آیا می خواهید یک گیاه زیبای گوشت خوار داشته باشید؟‬ از گل و گیاه خوشتان می آید ؟ از پشه و مگس بدتان می آید؟ با یک تیر دو نشان بزنید چندتا گیاه می شناسید که بتوانند تکان بخورند؟‬ این گیاه مگس خوار علاوه بر این که عجیب است، غریب هم هست مسافر کوچولویی


قیمت : 99,000 ریال

 

خرید پستی لیزر پوینتر

خرید پستی لیزر پوینتر

لیزر پوینتر یا همان رنگ نمای لیزری وسیله ای است که جهت استفاده در سالن های کنفرانس اتاق مدیریت و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.


قیمت : 368,000 ریال


برچسب‌ها: خرید پستی دوربین یکبار مصرف مسافرتی, دوربین, دوربین یک بار مصرف مسافرتی, دوربین مسافرتی, دوربین مسافرت

 




ارسال توسط فال و تماشا

how to buy

ابتدا سفارش خود را دریافت کنید سپس هزینه ی آن را به مامور پست پرداخت کنید



http://up.paypersell.bz/uploads/1416914231.gif

 

 

موزن میکروتاچ

 

http://up.paypersell.bz/uploads/1448176039.jpg

قیمت: 22900 تومان

http://www.market98.ir/wp-content/themes/Shop/images/pay.jpg

ست کامل موکن میکروتاچ

 

 

دارای سری قابل تعویض برای اصلاح ابرو

 

 

موکن بینی و گوش و خط زن پشت گردن و از بین بردن موهای زاید بدن



میکرو تاچ یک وسیله برای اصلاح موهای زائد است

 

http://up.paypersell.bz/uploads/1406500035.jpg

قیمت: 22900 تومان

http://www.market98.ir/wp-content/themes/Shop/images/pay.jpg

موکن میکروتاچ که برای مسافرت و یادر محیط کار و اتومبیل و حتی منزل به کار می رود.


 

در این موکن از یک چراغ استفاده شده که به شما امکان میدهد

 

با دقت و دید بهتری موهای هر قسمت از صورت و بدن خود را از بین ببرید.


 

بدون خراشیدگی و بریدگی با استفاده ازباطری قلمیXAAA

 

 

موکن میکروتاچ مکس وسیله ای بسیار ظریف و سبک بوده


 

با میکروتاچ مکس دیگر نیازی به اصلاح با تیغ و … نخواهید داشت


 

 دیگر از بریده شدن و خراش افتادن پوست شما خبری نخواهد بود.
 

 

http://up.paypersell.bz/uploads/1403585124.jpg

قیمت: 22900 تومان

http://www.market98.ir/wp-content/themes/Shop/images/pay.jpg

ویژگیهای میکرو تاچ Micro Touch

 

- برای استفاده بر روی موهای صورت,بینی,ابرو و موهای بدن

 

 - حرکت عالی بر روی پوست

 

 - استفاده ی بسیار راحت

 

 - دارای چراغ برای سهولت در برداشتن موها

 

 - کاملا ایمن و مناسب برای استفاده روی انواع مختلف پوست

 

 - شامل یک باتری قلمیXAAA با کمترین مصرف

 

http://up.paypersell.bz/uploads/1449460015.gifhttp://up.paypersell.bz/uploads/1449460015.gifhttp://up.paypersell.bz/uploads/1449460015.gif

قیمت: 22900 تومان

http://www.market98.ir/wp-content/themes/Shop/images/pay.jpg

خصوصیات میکرو تاچ Micro Touch


- میکرو تاچ یک وسیله برای اصلاح موهای زائد است

 

که با باطری(کم مصرف آلکاتل) شارژ میشود.

 

که موهای هر قسمت از بدن را با دقت و ظرافت از بین میبرد.
 

 

- میکرو تاچ می تواند موهای قسمت هایی را ببرد

 

که تیغ یا قیچی ها ی معمولی نمی توانند مثل موی بینی .
 

 

- میکرو تاچ برای سیبیل و ریش و ابروهای پرپشت ، گوش ،بینی

 

پشت گردن،سینه ، موهای پشت بدن و بسیاری دیگر می توانید استفاده کنید.
 

 

- میکرو تاچ موهای زائد بدن را به راحتی و بدون درد از بین میبرد

 

وموتور قوی و سایز بزرگ آن مخصوص آقایان ساخته شده است.
 

 

- پس از استفاده از میکروتاچ جذابتر به نظر میرسید و احساس بهتری خواهید داشت
 

 

- هیچ چیز مثل میکروتاچ موهای گردن شما را اصلاح نمیکند.
 

 

- میکرو تاچ برای رفع موهای زائد بینی و گوش ایده ال است.
 

 

- میکرو تاچ موهای شانه ،بازو،سینه، پشت شما

 

رابه دلخواه شما زیاد یا کم اصلاح میکند و استفاده از آن بدون درد است .
 

 

- میکرو تاچ کاربری و نگهداری آسان دارد.
 

 

- میکرو تاچ خوش دست هست.
 

 

- میکرو تاچ ایمن می باشد و به پوست آسیبی نمی رساند.

 

http://up.paypersell.bz/uploads/1442846095.gifhttp://up.paypersell.bz/uploads/1442846095.gif

http://www.market98.ir/wp-content/themes/Shop/images/pay.jpg

how to buy
کلمات کلیدی:

موزن - موزن میکرتاچ - میکروتاچ - میکرو تاچ جدید - میکروتاچ اصلی - میکرو تاچ مجیک - موزن میکرو تاچ مکس - خرید میکروتاچ - خرید موزن -

قیمت: 229,000 ریال
تعداد: 200 عدد
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه خرید پستی کلیک کنید.
icon برچسب ها: خرید موزن میکروتاچ مکس ,



نوع مطلب :
فروشگاه، 
برچسب ها : خرید پستی موزن میکرو تاچ مکس Micro Touch Max اصل، خرید موزن میکروتاچ مکس، ،
لینک های مرتبط :




ارسال توسط فال و تماشا
ارسال توسط فال و تماشا

قیمت: 18500 تومان


 

 

قیمت: 18500 تومان


 

تاتو موقت Glitter

محصولی شگفت انگیز و بی نظیر

تاتو فوق العاده آسان در عرض چند دقیقه

ماندگاری تا 7 روز ...

بدون هیچ گونه درد و عوارض جانبی

دارای 10 شابلون آماده برای طراحی طرح دلخواه شما

ضد آب و فوق العاده با کیفیت ...

برای اولین بار در ایران

 

 

 

قیمت: 18500 تومان


 

 

حتماً تا کنون برای شما نیز اتفاق افتاده است که طرح تاتویی توجه شما را به خود جلب کرده باشد،

اما به دلیل معایبی که تاتوی دائم دارد از داشتن و لذت بردن از آن صرف نظر کرده اید.


ما با معرفی این محصول شگفت انگیز این امکان را به شما می دهیم

که تاتو های فوق العاده زیبایی را به صورت موقت و 7 روزه در اختیار داشته باشید.

از جمله محاسن این محصول سرعت عمل بالا، بدون درد و عوارض، و ضد آب بودن آن می باشد.

پس از استفاده از این محصول حسی نو همراه با شادی و تفاوت را تجربه خواهید کرد ...

 

قیمت: 18500 تومان


 

 

محتویات بسته تاتو موقت Glitter:


- 10 شابلون آماده از طرح های متقاوت و زیبا


- 3 بسته رنگ اکریل دار


- قلم طراحی


- چسب مخصوص


- دفترچه راهنما

 

 

قیمت: 18500 تومان


 

محصولی شگفت انگیز و بی نظیر

تاتو فوق العاده آسان در عرض چند دقیقه

ماندگاری تا 7 روز ...

بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید

بدون هیچ گونه عوارض جانبی

دارای 10 شابلون آماده برای طراحی طرح دلخواه شما

ضد آب و فوق العاده با کیفیت ...

 


how to buy

 

قیمت: 18500 تومان

 

 

 

 

قیمت: 185,000 ریال
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

icon برچسب ها: خرید پستی تاتو موقت شیمر shimmer , تاتو موقت , طرح های تاتو , تاتو 7 روزه , پاک کردن تاتو , تاتو خانم ها , تاتو موقت بدن , آموزش تاتو کردن دست تاتو موقت , خرید اینترنتی تاتو Glitter , خرید اینترنتی تاتو موقت , خرید اینترنتی تاتو موقت Glitter , خرید تاتو Glitter , خرید تاتو موقت Glitter

نظرات کاربران :

 

تا کنون هیچ نظری درباره این محصول ثبت نگردیده است.

ارسال نظر

» محصولات مرتبط

 

خرید پستی فرم دهنده ی موی بامتل

خرید پستی فرم دهنده ی موی بامتل

فقط در عرض چند ثانیه با بامتل این کار امکان پذیر است موهای شما مدل و حالت ندارد؟ بدون صرف وقت و هزینه مدل موی خود را درست کنید. فقط با 3 حرکت مو هایتان زیبا و جمع خواهد شد.


  قیمت : 59,000 ریال

 

خرید پستی اتو موی مسافرتی

خرید پستی اتو موی مسافرتی

شیک-جدید-متفاوت قابل حمل در اندازه مناسب. تنها در 5 دقیقه جذاب شوید. تجربه ای جدید و بی نظیر.


  قیمت : 78,000 ریال

 

خرید پستی پودر موی تاپیک

خرید پستی پودر موی تاپیک

پرپشت کردن مو تنها در 30 ثانیه. استفاده راحت بدون عوارض و حساسیت. با خاصیت ضد باکتریال و ضد ریزش مو. محصول امریکا. تاپیک ترکیب جدید حیرت انگیزی از رشته های بسیار نازک و ظریف است که کاملا با مو های موجود شما پیوند می خورد.


  قیمت : 290,000 ریال

 

خرید پستی موزن میکروتاچ مکس

خرید پستی موزن میکروتاچ مکس

ست کامل موکن میکروتاچ. دارای سری قابل تعویض برای اصلاح ابرو. موکن بینی و گوش و خط زن پشت گردن و از بین بردن موهای زاید بدن. میکرو تاچ یک وسیله برای اصلاح موهای زائد است.


  قیمت : 229,000 ریال

 

خرید پستی کرم موبر باله آ

خرید پستی کرم موبر باله آ

آیا بدنبال رفع دائمی موهای زائد بدنتان هستید؟ ما کرم مو بر باله آ را به شما پیشنهاد می کنیم. رتبه اول در بین کرم های موبر محصول کشور آلمان. قابل استفاده برای آقایان و خانم ها.


  قیمت : 219,000 ریال

 


برچسب‌ها: خرید پستی تاتو موقت شیمر shimmer, تاتو موقت, طرح های تاتو, تاتو 7 روزه, پاک کردن تاتو




ارسال توسط فال و تماشا


 

http://up.paypersell.bz/uploads/1448596758.jpg

 

قیمت: 39800 تومان

 

اسپیکر پلیر طــرح قوطی نوشابه



در ۲ نوع کوکاکولا و پپسی



فوق العاده زیبا و جذاب با طراحی جدید

 


پخش موزیک از طریق مموری (TF card)

 


پخش موزیک از طریق فلش


 

دارای اسپیکر های قدرتمند با صدایی شفاف و بلند


 

http://up.paypersell.bz/uploads/1366327640.jpg

http://up.paypersell.bz/uploads/1408619396.jpg

 

قیمت: 39800 تومان

 

این اسپیکر فوق العاده قدرتمند و از کیفیت صدای بالایی برخوردار است


که از قابلیت های آن می توان به


شارژ با USB 


اتصال هدفون  ، فلش مموری ، کارت حافظه و کابل USB اشاره کرد

 

http://up.paypersell.bz/uploads/1384120692.jpg

 

قیمت: 39800 تومان

 

Specifications

penguin shape speaker with li-battery,usb powered

use for ipod,mp3/4 player,cd,pc and mobile phone

3.5mm port for line in

plastic housing

penguin shape

male and female type
build in lithium battery

rechargeable

usb cable charge

 3.5mm audio in interface

application:Ipod,MP3,MP4,mobile phone and notebook pc

packing:blister 

accessory:usb cable,audio cable

 

http://up.paypersell.bz/uploads/1429193144.gifhttp://up.paypersell.bz/uploads/1429193144.gifhttp://up.paypersell.bz/uploads/1429193144.gif

http://up.paypersell.bz/uploads/1391891954.jpg

 

قیمت: 39800 تومان

 

اسپیکر پلیر طــرح قوطی نوشابه



در ۲ نوع کوکاکولا و پپسی



فوق العاده زیبا و جذاب با طراحی جدید

 


پخش موزیک از طریق مموری (TF card)

 


پخش موزیک از طریق فلش


 

دارای اسپیکر های قدرتمند با صدایی شفاف و بلند



http://up.paypersell.bz/uploads/1429582061.gifhttp://up.paypersell.bz/uploads/1429582061.gif



how to buy

 

قیمت: 398,000 ریال
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

icon برچسب ها: خرید پستی اسپیکر پلیر طرح قوطی نوشابه , اسپیکر , اسپیکر پلیر , پلیر جدید , اسپیکر پلیر جدید , اسپیکر نوشابه , اسپیکر پلیر قوطی نوشابه , طرح قوطی نوشابه , اسپیکر پپسی , اسپیکر کوکاکولا , خرید اسپیکر پلیر , خرید عمده اسپیکر پلیر

نظرات کاربران :

 

تا کنون هیچ نظری درباره این محصول ثبت نگردیده است.

ارسال نظر

» محصولات مرتبط

 

خرید پستی Mp3 player ال سی دی دار

خرید پستی Mp3 player ال سی دی دار

پخش کننده موسیقی (MP3 Player) به شما امکان گوش کردن به صدها آهنگ را با کیفیت صدای عالی فراهم میکند. پخش کننده ای که بعنوان کوچکترین مدل از محصولات اپل در زمینه پخش موسیقی نیز لقب گرفته است.


  قیمت : 228,000 ریال

 

خرید پستی Mp3 player انگیری برد

خرید پستی Mp3 player انگیری برد

جدید ترین و منحصر بفردترین mp3 player موجود در جهان. پخش موسیقی دلخواه شما با طعم پرندگان خشمگین. بسیار متفاوت وزیبا. یک موزیک پلیر استثنایی با قابلیت های منحصر بفرد با برند جهانی angrybirds


  قیمت : 288,000 ریال

 

خرید پستی موزیک باکس

خرید پستی موزیک باکس

پخش موزیک از طریق مموری (TF card. پخش موزیک از طریق فلش. دارای رادیو اف ام (87.5-108 MHZ).. دارای باتری لیتیومی با قابلیت پخش طولانی مدت. دارای اسپیکر های قدرتمند با صدایی شفاف و بلند.


  قیمت : 239,000 ریال

 

خرید پستی Mp3 Player بیسیم

خرید پستی Mp3 Player بیسیم

آیا از پلیرها دست وپا گیر و هدستهای معمولی خسته شده اید؟ آیا به یک MP3 PLAYER کم وزن و با کیفیت نیاز دارید؟ آیا دوست دارید بدون دردسر وبا وسیله ای کم حجم وبا کیفیت موزیکهای مورد علاقتان را گوش کنید؟؟ هدست MP3 همه این امکانات را برای شما فراهم کرده است.


  قیمت : 279,000 ریال

 

خرید پستی هدفون بیتس solo HD

خرید پستی هدفون بیتس solo HD

با پخش صدای فوق العاده با کیفیت. پرفروش ترین هدفون جـــــهان. با طراحی فوق العاده شیــک. هدفون Beats by Dr. Dre, با عملکردی فوق العاده برای iPhone، iPod و iPad و سایر دستگاه های موزیک پلیر و حتی موبایل ها می باشد.


  قیمت : 345,000 ریال


برچسب‌ها: خرید پستی اسپیکر پلیر طرح قوطی نوشابه, اسپیکر, اسپیکر پلیر, پلیر جدید, اسپیکر پلیر جدید




ارسال توسط فال و تماشا
متولد فروردین : اگر امروز شما بتوانید به جهانی آرمانی راه پیدا کنید، در حالی که موسیقی مطلوب شما به نرمی در پس زمینه نواخته می‌شود، همه رنگها نیز کاملاً با هم هماهنگ خواهند بود. خوشبختانه لزومی ندارد برای اینکه دنیای کاملی را ببینید به جاهای دیگر مسافرت کنید، برای اینکه عطارد با نپتون در سازگاری کامل به سر می‌برد. از همان جایی که هستید به رویاهایتان فکر کنید و سعی کنید حداقل یکی از آنها را به واقعیت تبدیل کنید.

متولد اردیبهشت : ممکن است شما دوست داشته باشید که رویه خود را تغییر داده و از زندگی‌تان لذت ببرید، اما به نظر می‌رسد دیگران نسبت به شما تصور دیگری در ذهن دارند. اگرچه شما باید سعی کنید که با توجه به برنامه‌هایتان پیش بروید، اما اگر به نقطه‌ای رسیدید که فکر کردید نباید تا اینجا پیش روی می‌کردید نگرانی به خود راه ندهید. فقط چند نفس عمیق کشیده و مرزهایی را که برای خودتان تعیین کرده‌اید را به دیگران نیز بگویید تا از راهی که شما برگزیده‌اید متعجب نشوند.

متولد خرداد : زمانی که سیاره عطارد توقف می‌کند تا مسیر روشنش را تغییر بدهد، آرامشی غیر عادی در محیط وجود به وجود خواهد آمد، شما می‌توانید تغییرات علائم و قراین حس کنید. به جای اینکه از مقابل بهترین نظریه‌تان با شتاب بگذرید، آنچه را یاد گرفته‌اید تمام کنید و سپس شروع کنید که بینش جدیدتان را در طول چند روز آینده به کار ببندید.

متولد تیر : با وجود اینکه شما می‌دانید امروزه پیروی کردن از قوانین اهمیت ویژه‌ای دارد، اما شما کارهایتان را بر مبنای منطق خودتان انجام می‌دهید. حتی اگر این رفتار غیر قانونی شما باعث شود که احساس کامل بودن بکنید، توجیه کردن آن کار سختی است. برخی از قابلیتهای‌تان را باید به خاطر پذیرفته شدن توسط اجتماع زیر پا بگذارید. شاید امروز به عضویت یک گروه در آمدن مهم تر از پرکار بودن باشد.

متولد مرداد : احتمالاً امروز از دنده چپ بلند شده‌اید، اما گذشته را فراموش کنید و به حال فکر کنید.دوستان و همکارانتان می‌خواهند شما را بی گناه بدانند اما شما باید با آنها بسازید. می‌دانید که زندگی کردن در زمان حال چقدر مهم است پس بدون اینکه خود را درگیر خاطرات شخصی بکنید با زمان و اتفاقاتی که در حال اتفاق می‌افتند پیش بروید.

متولد شهریور : شاید وقتی به خرید می‌روید به دنبال پیدا کردن یک ترازو برای خود با شید. اما موقتاً چشمتان آن را نبیند. حتی ممکن است خیلی طول بکشد تا بفهمید که چه چیزی الان می‌خواهید. چون این کار شما را آسان تر می‌کند.با این وجود، اگرچیز قشنگی هم بخرید،راضی نخواهید بود.تازه اگر آن چیز جدیدی که خریده اید به درد نخور باشد از خرید آن پشیمان هم می‌شوید.

متولد مهر : یک نفر امروز شاید حرفی بزند و سپس کار دیگری را انجام دهد (حرف و عملش یکی نباشد)، که این موضوع می‌تواند روز شما را قدری آشفته کند. در مورد مسائلی که به دیگران بستگی دارد محتاط باشید، برای اینکه یک سوء تفاهم ساده می‌تواند تبدیل به مشکلی بزرگ بشود. دانستن اینکه چه کسی هستید و چه کاری میخواهید انجام دهید اکنون برای شما از رابطه دوستی‌ای که به نقطه پایان نزدیک شده مهم‌تر است.

متولد آبان : حوادث غیر مترقبه اخیراً شما ر ا شوکه کرده است و امروز زمان از نو سازمان دهی کردن، استراحت و تجدید قوا کردن فرا رسیده است. همان طوری که قلبت را به سوی انرژی مثبت باز می کنی از آزادی ات لذت بر، دلگرمی وکمک دیگران اکنون به یاریت می آیند. خبرهای خوب را بدون مقاومت دریافت کن. خوشبختی شاید در خانه شما را بکوبد، اما مشارکت شما را می خواهد تا اتفاق مهمی برایت بیفتد.

متولد آذر : به تازگی خداوند به شما هدیه خوبی را بخشیده است، به همین دلیل شما انرژی بسیار زیادی را برای مقابله با مشکلات زندکی تان به دست ﺁورده اید و بخاطر این موضوع خدا را شاکر هستید. شما در عین حال باید از زندگی که در خال حاضر دارید تمام استفاده را بکنید زیرا ممکن است هر لحظه این اوقات خوش به پایان برسد. به دلیل هدایا و موهبت‌هایی که خداوند به شما ارزانی داشته است مغرور نشوید، به فعالیت‌هایتان مثل سابق ادامه دهید و کسی را از دست خود نرنجانید.

متولد دی : ارتباط‌های دوستانه‌ای را که به تازگی آغاز کرده اید، ارتباط های درستی نیستند و به نتیجه‌ای که شما مد نظر دارید ختم نمی‌شود. شاید حتی پایان غم انگیزی داشته باشد. طرز درست و صحیح رقتار کردن در رابطه با هر موضوعی را سر لوحه خود قرار دهید. تا زمانی که از تصمیمی اطمینان صد در صد پیدا نکرده‌اید در آن مسیر گام نگذارید زیرا شما فردی هستید که اگر در رابطه با کاری اطلاع حتمی نداشته باشید تا پایان مسیر دچار استرس خواهید بود.

متولد بهمن : اغلب مسائل جزیی می‌توانند یک موقعیت بزرگ را تحت تاثیر قرار دهند. بخاطر همین، مطمئن شوید که براحتی از هر مسئله ای نگذرید. حتی اگر وسوسه شدید که از موضوعی صرف نظر کنید، به این فکر کنید که شاید این غفلت شما باعث بوجود آمدن مشکلات بزرگی شوند. مشارکت و همکاری با دیگران خیلی خوب است،‌ اما اول مطمئن شوید که بر همه جوانب کار مسلط هستید.

متولد اسفند : امروز آرام گرفتن تبدیل به چالش شده است، چراکه عطارد در نشانه شما با بهرام نگران در یک دام گرفتاره شده اند. به جز اینکه شما در طول روز به تمام افکارتان با دقت گوش فرا می‌دهید، ممکن است از برخوردهای زبانی افراد دیگر خشمگین شوید، چراکه فکر می‌کنید مورد تهدید قرار گرفته اید. به هرجهت اکنون صحبت‌هایی که بدون فکر قبلی به زبان می‌آیند مفید نخواهند بود. برای کسب کردن دیدگاه‌های متفاوت به جای صحبت کردن سعی کنید بیشتر گوش دهید.
برچسب‌ها: فال 31 اردیبهشت 1392, فال امروز 31 اردیبهشت 92, فال سه شنبه 31 اردیبهشت 92, فال روزانه 31 اردیبهشت 92, فال روزانه سی و یکم اردیبهشت 1392
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دوشنبه سی ام اردیبهشت 1392ساعت 14:32  توسط mori  |  نظر بدهید

فال روزانه پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392

متولد فروردین : هر قدر که رویاهای شما به واقعیت نزدیک‌تر می‌شوند، شما نیز بیشتر انگیزه خود را از دست می‌دهید. امروز آروزهای شما می‌توانند دید شما را به روی دنیای زیبا و غریبه‌ای بگشایند، اما هرچقدر که شما به مراحل پایانی نزدیک‌تر می‌شوید، نسبت به انتخابی که کرده‌اید نامطمئن‌تر می‌شوید. فراموش نکنید که هم اکنون مرز باریکی بین رویا و واقیت وجود دارد، و شما به راحتی می‌توانید آن را تغییر بدهید.


متولد اردیبهشت : عصبانیت غیر منتظره شما کمی تحلیل رفته و تبدیل به رنجشی شده است که دیگر بیشتر از این ادامه نخواهد داشت. امروز بهرام و پلوتو می‌توانند احساسات شما را تحریک کنند. خوشبختانه فعالیت کردن طبق اهدافتان نسبت به قبل برایتان راحت‌تر شده است. دنبال کردن غرایز خود اکنون بهترین سلاح در مقابل نگرش‌های منفی می‌باشد. انتخاب راه طولانی مطمئناً بهترین گزینه شماست.

متولد خرداد : با توجه نقطه نظر شما بهتر است که از تظاهر کردن بیشتر در یک رابطه دوستی اجتناب کنید تا میزان پیچیدگی یک چالش دیگر را کمتر کنید. پای خود را کنار کشیدن از موقعیتی غیر قابل حل کار دشواری است، بخصوص اگر قبلاً احساسات شما جریحه‌دار شده باشد. در چند روز بعد شما خواهید فهمید که موقعیت شما به آن اندازه که فکر می‌کردید تحمیل شده نیست.


متولد تیر : امروز برای شما روز پرکار و پر مشغله‌ای است، به خصوص اگر شما از یک دوست یا همکار یاری نگیرید. خوشبختانه شما فرصتی دارید که اوضاع را به نفع خود تغییر دهید. به جای اینکه با نارضایتی شخصی در مورد شرایط جدیدتان صحبت کنید، به آنچه که در جهان شگفت‌انگیز مادی و معنوی‌تان اتفاق افتاده است شکل تازه‌ای دهید؛ این سخن به معنی این نیست که شما نیاز دارید که بیشتر داشته باشید، بلکه به معنی این است که شما باید به خاطر نعمتهایی که دارید شکرگزار باشید.

متولد مرداد : شما کسی هستید که سعی دارید زودتر کارهای روزانه ی خود را انجام دهید و به تفریح بپردازید. اما امروز یک کاری پس از دیگری پیش می‌آید تا اینکه ناامید می‌شوید. خوشبختانه، باید دنبال چیزی باشید که شما را از ناامیدی درآورد و پس از داشتن یک فرصت کوچک برای استراحت دوباره به کار خود برگردید.

متولد شهریور : شما امروز حتی اگر معالجه نیز شده باشید، توانایی پرستاری کردن از یک زخم کهنه را دارید. اما فقط در گذشته ماندن بهترین روش برای داشتن زندگی شاد نیست. اکنون شما فرصتی برای تغییر کردن دارید؛ و برای این کار لازم است که بیشتر از یک بار به عقب برگردید. اول باید یاد بگیرید که چگونه می توانید اشتباهات گذشته خودتان را ببخشید، پس از این کار شما خواهید توانست که به جلو حرکت کنید.

متولد مهر : امروز وقتی که افراد مختلف با داستان‌های سرنوشت درام خود وارد زندگی‌تان می‌شوند، زندگی شما نیز پر از نگرانی‌های دوستانه خواهد شد. خواه این فرد نامزد یا معشوقه‌تان باشد، خواه یک دوست خیلی معمولی، شما احساس می‌کنید که او قدرت بیان شما را محدود کرده است. هم اکنون آزادی و استقلال داشتن برایتان اهمیتی حیاتی دارد، برای اینکه اگر شما وقت نگذارید و انرژی خود را تازه نکنید، چیر زیادی نخواهید داشت که به افراد دیگر بدهید.

متولد آبان : شما ممکن است ادعا کنید که در این روزها زندگی‌تان در وضعیت اورژانس قرار گرفته است و برای اداره زندگی‌تان با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستید. اما این موضوعات، همه توهمات ساخته ذهن شما هستند و گرنه شما مشکلات زیادی ندارید یا اگر مشکلات زیادی دارید، خداوند راه حل ﺁنها را هم جلوی پای شما قرار داده است اما شما با بی توجهی از تمام این اتفاقات رد می‌شوید. شما ذاتا فردی هستید که به سادگی می‌توانید زندگی‌تان را تحت کنترل داشته باشید. خوشبختانه شما مشکل حادی در زندگی‌تان ندارید.

متولد آذر : با ورود ماه به چهارمین خانه خود، شما باید توجه بیشتری به امور داخل خانه خود کرده و آنها را بررسی نمایید. هرچند که ممکن است وظایف سنگینی در محل کار خود داشته باشید اما این روزها نباید از اوضاع داخل خانه خود غافل شوید. اگر کمی فعالیت خود را بیشتر کرده و سعی کنید شادابی و نشاط خود را حفظ نمایید، خواهید دید که توانایی انجام هرکاری را خواهید داشت.

متولد دی : شما همیشه برای راهنمایی کردن دیگران پیش قدم می‌شوید، تمام تجربیاتی که دارید را در اختیار دیگران قرار می‌دهید اما توصیه می‌کنیم این کار را انجام ندهید زیرا گاهی این کار به نفع شما نمی‌باشد، اثر سوئی برای شما دارد. زیرا با تعریف‌هایی که برای دیگران انجام می‌دهید ممکن است کارهایی را بر علیه شما انجام دهند. تجربیاتی که کسب کرده‌اید را به مانند یک راز نزد خود حفظ کنید، انسان‌ها معمولا رازهایشان را به افراد دیگر منتقل نمی‌کنند.

متولد بهمن : شما در میان تمام مردم دیگر بهترین دوستان را دارید و ممکن است آنها امروز هیچ کار اشتباهی انجام ندهند. با وجود این حتی اگر آنها صادقانه شما را دوست دارند، بایستی همیشه به یاد داشته باشید که شما اکنون از ورای عینک خوش بینی به آنها می‌نگرید. اما اگر با دقت نگاه کنید می‌توانید بی‌طرفانه به موضوع بنگرید. برای ادامه داشتن دوستی‌هایتان قبول کردن واقعیت نسبت به تحمیل کردن افکارتان به آنهایی که دوستشان دارید از اهمیت بیشتری برخوردار است.

متولد اسفند : شما در مورد کارهایی که باید انجام دهید نظرات درستی دارید و این باعث می‌شود در محل کار به عنوان یک قهرمان شناخته شوید. علاوه بر این شما قادرید که فکر و ذهن تان را برای این بگذارید که نیازهای خود را شناخته و رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. اما به خود مغرور نشوید؛ اگر این کار را بکنید، برنامه ریزی‌های کوچکی که اخیرا داشته اید نتیجه معکوس خواهند گرفت و شما را با اوضاعی آشفته مواجه خواهند کرد. بهترین همکاری و مساعدت شما این است که تا جایی که می‌توانید در لحظه حال زندگی کرده و از آن نهایت استفاده را می‌برید.
برچسب‌ها: فال 26 اردیبهشت 1392, فال پنجشنبه 26 اردیبهشت 92, فال امروز 26 اردیبهشت 92, فال بیست و ششم اردیبهشت 92, فال روزانه 26 اردیبهشت 92




ارسال توسط فال و تماشا
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 ... 15 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 138
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 145
بازدید ماه : 270
بازدید کل : 247792
تعداد مطالب : 149
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1